6 Augusti 2014 - En fullspäckad vecka

Detta är en vecka fullt med bakning och städning för på söndag blir mitt lilla hjärta 4 år! Hon har önskat sig ett Hello Kitty kalas, så det ska det bli. Först ska vi ha ett mingelbord med ostar, kex, marmelad, oliver och lite olika frukter. Efter det blir det ett dessertbort med cupcakes, tårta och chokladbollar. Tårtbottnarna och cupcakesen gjorde jag för någon dag sedan så de ligger i frysen redo för att fyllas och dekoreras. Idag ska jag baka kex och koka marmelad. Och på fredag ska lilltjejen hjälpa till med chokladbollarna. Lördag ska vi fixa klart tårtorna och cupcakesen och på söndag är kalaset. Kommer bli en fullspäckad men väldigt rolig vecka tror jag!

Ska försöka komma ihåg att fotografera allt så att ni får se sen ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0