15 August 2014- Lite smått och gott från gårdagen

Igår spenderade lilltjejen dagen på Liseberg med mormor och morfar men eftersom jag fortfarande har ont  i foten kändes det dumt att följa med och bara halta runt. Lyckades ändå fördriva tiden hemma med massa småplock och lite annat smått och gott.

Började dagen med att baka bröd

 
Gick sedan ut för att hämta posten och såg då att hela diket var fullt med blåbär, så skyndade mig in för att hämta en burk och plockade några liter.
 
Vid frukosten upptäckte jag att grandiolan nästan var slut så gjorde en ny sats med havregryn, linfrön, jordnötter, solrosfrön och lite honung
 
 

 

Bestämde mig framåt eftermiddagen för att jag borde försöka mig på en kort och stillsam promenad, vilket resulterade i att jag hittade ett ljuvligt kantarellställe. 

 

Helt okej dag med andra ord :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0