11 Augusti 2014 - 'Hello Kitty'-kalaset

Igår var det äntligen dags för födelsedagskalaset med 'Hello Kitty'-tema. Det blev en väldigt lyckad dag, trevliga människor och sol så vi kunde sitta ute. Huvudpersonen fick massa med presesnter, och älskade dem allihop.
 
Själv blev jag nöjd med både mingelbordet och dessertbordet. Fick många fina komplimanger och gästerna tog om på nytt flera gånger. Alla gick hem mätta och yra av sockerruset. Ett bra kalas helt enkelt med ett lyckligt födelsedagsbarn, glada gäster och en nöjd mamma.
 
Här kommer lite bilder från kalaset
                   
 
Och eftersom jag igår lovade att lägga upp en större bild på tårtan så att man kan se den ordentligt kommer den här
 
 
Nu vidare mot nya projekt och utmaningar :)
 
 


Kommentarer
Elin

Wow! Snyggt! Vilken tårta! Du är grym!

2014-08-11 @ 10:00:58
Sanna

Min dotter hade älskat den tårtan <3

2014-08-11 @ 10:30:16
Anonym

Jag är 23 men hade också blivit glad över den tårtan ;) Och cupcakesen! Keep going girl, you rock...

2014-08-15 @ 14:40:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0